Iets vervoeren? We hebben meerdere mogelijkheden.
Wij verzorgen het transport van zowel pakketten, pallets en complete ladingszendingen.
Doormiddel van ons vakkundig personeel op kantoor en onderweg worden de goederen geheel op afgesproken wijze geladen en gelost. Op elk moment is bekend waar de zending zich bevindt en kan nauwkeurig worden vastgesteld wanneer deze wordt afgeleverd.
Particuliere Leveringen
Wij verzorgen ook transport aan huis. Heuveltransport beschikt over diverse opslagfaciliteiten die goed beveiligd zijn tegen inbraak. Hier zijn uw goe- deren in veilige handen van vakmensen die ervaring hebben met de opslag en handeling van allerlei soorten goederen. Voor deze handelingen beschik- ken wij over zowel lichte als zware heftrucks.
Dit maakt de handeling van verschillende soorten producten mogelijk. Zo kunnen zowel pallets, bundels, coils als pakketten bij ons probleemloos afgehandeld en opgeslagen worden. Ter aanvulling van de opslag bieden wij tevens een aantal zogenoemde Value Added Logistics (VAL) activiteiten aan zoals order- picking, etiketteren, palletiseren, voorraad- beheer, assemblage en andere soortgelijke handelingen.
Onze ruime loods met een grote van 1300 m2 bevindt zich op een steenworp afstand van de A12 en in het midden van het land, zodat we snel overal in de Benelux op locatie kunnen zijn.
ADR Transport gevaarlijke stoffen
Bij ADR transport komt nogal wat kijken. Vervoer van gevaarlijke stoffen vertrouwt u daarom alleen maar toe aan een betrouwbare professional. Bij Heuvel Transport hebben we veel ervaring met ADR transport. Bovendien zijn onze chauffeurs en vrachtwagens uitstekend toegerust voor deze vorm van transport. Al onze chauffeurs zijn bovendien in het bezit van een ADR-diploma.
Heeft u een vragen?
Neem contact met ons op!
Tel: | (+31) 0348-560847 | |
E-mail: | info@heuvel-groep.nl planning@heuvel-groep.nl administratie@heuvel-groep.nl |
‘Waar we het verschil mee maken is het ontzorgen van de opdrachtgever.’
Voorraad
Heuveltransport BV houdt rekening met de juiste plaatsing van goederen in onze loodsen. Hierbij kijken we naar variabelen als bulk- en picklocaties, ofwel er gebruik gemaakt moet worden van pallet of legbordstellingen en kijken we naar de verschillende bestemmingen van de goederen, dit heeft voordeel voor u, wij kunnen zo snelle anticiperen.
Elke dag monitoren wij of al onze goederen op de juiste locatie liggen. Doorlopend checken wij of de werkelijke voorraden overeenstemmen met de administratieve voorraden. Wij eisen van onszelf ten alle tijden te weten waar onze producten zich bevinden om u te verzekeren dat alle producten op de juiste tijd en locatie geleverd worden. Een hoge voorraadbetrouwbaarheid is immers een essentiële voorwaarde voor optimale leverprestaties, zeker in dit online tijdperk.
Heeft u een vragen?
Neem contact met ons op!
Tel: | (+31) 0348-560847 | |
E-mail: | info@heuvel-groep.nl planning@heuvel-groep.nl administratie@heuvel-groep.nl |